Onze designers laten niets aan het toeval over en brengen een merk visueel tot leven.
Sterke merken zijn in balans. Het geheel klopt. Een balans tussen merkidentiteit, merkconcept en merkbeleving.
We ontwerpen niet alleen hoe een website eruit gaat zien of hoe een applicatie werkt, we bepalen ook het online merkgevoel. In kleine efficiënte teams werken we met mensen uit verschillende disciplines samen om tot high end digitale oplossingen te komen.
De stuwende kracht achter succes
Een perfecte UX design creëren is het uitdagendste wat er is. Een goed inlevingsvermogen in de eindgebruiker is essentieel om het geheel tot een succes te brengen. Hoe gedraagt je klant zich, wat wil men. Door een goed digital design te hebben en altijd vanuit klantperceptie te ontwerpen werk je aan een goede propositie.
Let's work together!
Wij helpen je bedrijf te professionaliseren. We doen niet alleen wat je van ons vraagt, maar denken ook mee over hoe we jouw bedrijf kunnen versterken. Want alleen samen kom je tot de beste resultaten.
Digital design vind je terug in:
- Gebruiksvriendelijke websites, webshops & applicaties
- High end huisstijl en brandbooks
- Online campagnes & creatieve concepten
- Buyer/User persona’s
- Advertenties & nieuwsbrieven
- Merchandise & print
Ons doel is om jouw merk een totaal beleving te laten zijn. Van webshop t/m print. Alles moet kloppen tot in detail.
Let's meet!
Ben jij op zoek naar een creatieve agency die net even wat spannender communiceert dan anderen? Dan ben je bij ANFY aan het juiste adres. Onze creatives durfen lef te hebben in hun designs, ontwerpen die jouw merk verder brengen.
Veelgestelde vragen
Alle merken zijn tegenwoordig digitaal vertegenwoordigd. Hoe vaak komt het voor dat je voor het eerst in aanraking komt met een merk op een scherm? Bijna in alle gevallen. Daarom is aandacht voor het digitale ontwerp van je merk van groot belang. Je wilt tenslotte dat dezelfde merkbeleving bestaat bij je doelgroep tussen online en offline. Daarnaast is het belangrijk dat op alle verschillende contactpunten en contactmomenten met je doelgroep dezelfde (digitale) ervaring wordt geboden. Zodat je consistent bent in je communicatie.
Een brandbook verankert je merk in een tastbaar geheel. Het brengt herkenbaarheid, schept duidelijkheid en zet je missie, kernwaarden en visie sterk neer. Kort gezegd: het bevat wie en voor wie je bent, wat je doet, waar je voor staat, je onderscheidend vermogen en wat je toekomstdoelen zijn. Daarnaast bepaal je in een brandbook onder andere kleur, typografie, tone of voice en huisstijl.
Meerdere! Soms tegelijkertijd en soms achtereenvolgend. Zo maken we gebruik van A/B test (testen met varianten), card sorting (voor het ontwerp van navigatiestructuren), wireframes (bouwtekeningen van websites, webshops of applicaties), mockups & prototypes (voor demonstraties, evaluaties & tests).