Teelt en broeierij van tulp- en leliebollen
Specialist in de teelt en broei van tulpen- en leliebollen. Met veel passie en vakkennis streeft Kwekerij Bakker naar een optimale productkwaliteit met minimale milieubelasting. Door gebruik te maken van de modernste technieken onderscheidt de kwekerij zich op de wereldwijde markt.
Een doorlopende vraag creëren
Om de boodschap van Kwekerij Bakker effectief over te brengen, hebben wij alle facetten van communicatie naar klantrelaties en afzetmarkten aangepakt. De uitdaging was: op welke manier kan het bedrijf de markt informeren en activeren, om zo een doorlopende vraag te creëren?
Aan de hand van storytelling vertelden wij het krachtige verhaal achter Kwekerij Bakker. Passie, missie, liefde voor het vak, de mensen die er werken, nieuwe ontwikkelingen én uitdagingen in de branche: alles kwam in dit levendige relaas samen.
Storytelling als solide basis
In een korte tijd creëerden we een overtuigend beeld van de omvang en complexiteit van het aanbod van Kwekerij Bakker. Onze high-end content werd verpakt in communicatie-uitingen voor diverse kanalen. Zoals een allesomvattende corporate video, die het productieproces van tulpen- en leliebollen door het jaar heen laat zien.
Inzet van crossmediale content
Naast sterke online communicatie is het voor Kwekerij Bakker ook belangrijk dat er een tastbaar product voorhanden is. Visueel aantrekkelijk, kwalitatief hoogwaardig en geschikt voor bijvoorbeeld presentaties in binnen- en/of buitenland. Dankzij deze crossmediale content creëerden we extra waarde aan het verhaal van Kwekerij Bakker, met als resultaat een optimale beleving.
Vanuit deze filosofie hebben we ook een offline corporate brochure ontwikkeld. Uiteraard voorzien van hoogwaardig beeld- en tekstmateriaal.
Let's work
together!
Wij helpen graag je bedrijf te professionaliseren. We doen niet alleen wat je van ons vraagt, maar denken ook mee over doelstellingen en aanpak.
Een omgeving waarin informatie en beleving samenkomen
We ontwikkelden een gloednieuwe online omgeving waarin informatie en beleving samenkomen. Omdat wereldwijde bereikbaarheid cruciaal is voor Kwekerij Bakker, maakten we het mogelijk om binnen de online omgeving eenvoudig te wisselen naar een andere taal.