Verzekeren in de Metaalbranche
Omnichannel marketing voor assurantiekantoor Mevas. Mevas bedient exclusief leden van de Metaalunie met aantrekkelijke en branchespecifieke verzekeringen.
Meer leden binnen diverse branches
Speciaal voor leden van Koninklijke Metaalunie verzorgt Mevas alle verzekeringszaken. Volledig afgestemd op de specifieke behoeftes van ondernemers in de sector Metaal & Techniek. Zakelijk of particulier – en van schadeverzekering tot en met zorgpakket.
Bereiken van leden in specifieke sectoren
Veel potentiële leden van Koninklijke Metaalunie bevinden zich in nichesectoren. Reguliere contactmomenten zijn niet voldoende om deze leden te bereiken. Dankzij een omnichannel aanpak, waarbij meerdere communicatiekanalen naast elkaar worden ingezet, bereiken we de huidige doelgroep én spreken we nieuwe doelgroepen (sectoren) aan. Het gevolg: nóg meer nieuwe leden die een verzekering afsluiten.
Krachtige combinatie van on- en offline marketing
Om de diverse doelgroep van Koninklijke Metaalunie effectief te bereiken, ontwikkelden we een campagne die offline met online combineert. Via print brengen we de boodschap over met maximale gevoels- en attentiewaarde. Dankzij maatwerk software en tooling zijn de resultaten ieder moment live te volgen.
Let's work
together!
Wij helpen graag je bedrijf te professionaliseren. We doen niet alleen wat je van ons vraagt, maar denken ook mee over doelstellingen en aanpak.
Wisselende campagnes
Door middel van activerende campagnes specifiek afgestemd op de beoogde doelgroep van de Metaalbranche, genereert Mevas blijvend nieuwe klanten voor haar verzekeringen.
Dit vertaalt zich naar campagnes gericht op onder andere, verzuim, Fedecom en de zorgverzekering.