Bij ANFY pakken wij marketing en communicatie compleet anders aan. Okay; dat zegt natuurlijk ieder bureau. Toch durven we deze claim zonder enige gêne te maken. Om te begrijpen waarom, nemen we je even kort mee in de wereld van communicatiebureaus.
Tegenwoordig worden communicatiebudgetten veelal verdeeld over meerdere partners: bureaus gespecialiseerd in online marketing, social mediabureaus, activatie bureaus en ga zo maar door. Deze versnipperingen binnen het medialandschap, doelgroepen die zich overal en nergens bevinden en de verschillende inzichten van verschillende bureaus, zorgen er helaas ook voor dat alle inspanningen en geïnvesteerde budgetten regelmatig in het luchtledige verdwijnen. Dit zonder exact te kunnen achterhalen waar en waarom.
Kijk, nu komen wij in beeld. Want te vaak zien we dat organisaties niet precies weten waarom klanten ‘klant’ zijn geworden en hoeveel (en welke type) contactmomenten hiervoor gezorgd hebben. Het is vaak schieten met hagel.
Daarom kijken we bij ANFY naar het complete speelveld. Niet gericht op één enkel element, maar op de gehéle marketingmix.