Merkpositionering

Een sterk gepositioneerd merk groeit, realiseert omzet en draagt bij aan rendementvolle bedrijfsresultaten. ANFY ziet een goede merkpositionering als de basis voor het behalen van bedrijfsdoelen.

Merkpositionering
Merkpositionering

Hoe sterker de merkassociatie, hoe sterker de verbinding.

Geef duidelijk vorm aan jouw identiteit. Waar sta je nu en waar wil je staan? De juiste plek veroveren in het hoofd van jouw doelgroep(en), vereist juiste keuzes en consistentie. Hoe helderder het beeld dat je van jouw merk creëert, hoe beter men jouw merk juist weet te plaatsen. Door consistent te zijn én te blijven creëer je die onvervangbare plek in het hoofd van de doelgroep(en). Top of Mind noemen wij dat.

Bij ANFY werken we samen aan de merkpositionering en rollen we een merkstrategie uit die de fundering vormt voor alle (toekomstige) marketinginspanningen.

Dit vraagt om een zorgvuldig geformuleerde strategie. De kunst is om jouw merk op de juiste manier te laden, de gevoelswaarde over te brengen en te integreren in de belevingswereld van jouw doelgroep(en). Hierdoor ontstaat merkvoorkeur, het uiteindelijke doel van branding.

ANFY
ANFY

Het omvormen van een prospect of tevreden klant, tot een waardevolle en loyale klant is een doorlopend proces. We zetten ons daarom in op het genereren, maar ook op het behoud van loyale klanten. Dit onder andere door de inzet van een Top of Mind positionering binnen het klantspectrum.

Bij ANFY formuleren we de merkstrategie en brengen we de identiteit van jouw business tot in de puntjes in kaart. Deze identiteit integreren we vervolgens in alle marketingcommunicatie-uitingen. Hierbij is een scherpe focus essentieel. Een professioneel uitgedachte merkpositionering helpt je om die focus te bewaken.

Merkvoorkeur genereren: je merk is je meest strategische bezit.

Ook toe aan ijzersterke marketing?

Vul het onderstaande formulier in en wij nemen z.s.m. contact met je op.

Liever even bellen of mailen?

Neem contact met Ronald.

0224 - 754 737

r.lange@anfy.nl