Kwekerij Bakker

Kwekerij Bakker is gespecialiseerd in de teelt en broeierij van tulp- en leliebollen. Met veel passie en vakkennis wordt er gestreefd naar een optimale productkwaliteit met een zo laag mogelijke belasting voor het milieu. Dit wordt bewerkstelligd door gebruik te maken van de modernste technieken. Hetgeen wat hen zo onderscheidend maakt binnen de wereldwijde markt.

Kwekerij Bakker
Kwekerij Bakker

Door storytelling de boodschap overbrengen.

Om hun boodschap te communiceren met de buitenwereld, hebben wij alle facetten van communicatie naar klantrelaties en afzetmarkten opgezet en aangepakt. Probleemstelling was: op welke manier en met welke middelen informeert en activeert Kwekerij Bakker haar markt zodanig, dat ze hierdoor doorlopende vraag creëren?

Aan de hand van storytelling hebben wij het krachtige verhaal achter Kwekerij Bakker verteld. Passie, missie, liefde voor het vak, de mensen, nieuwe ontwikkelingen en uitdagingen. Alles kwam hierin samen.

Wij zijn gestart met een compleet nieuwe online omgeving, waarbij informatie en beleving samen moesten komen. Een voorwaarde voor wereldwijde bereikbaarheid was het eenvoudig wisselen naar een andere taal binnen de online omgeving.

Kwekerij Bakker
Kwekerij Bakker

Binnen korte tijd hebben we een duidelijk beeld neergezet van de omvang en de complexiteit van het aanbod van Kwekerij Bakker.

Op basis van high-end content, hebben we communicatie-uitingen gerealiseerd. Uitingen die geschikt zijn voor diverse kanalen. Hiermee hebben wij de basis gelegd voor een crossmediale aanpak van communiceren. Ook hebben we een jaar lang het gehele productieproces gefilmd, wat heeft geresulteerd in een alles omvattende corporate video.

Tastbaar zijn tot in de kleine details.

Kwekerij Bakker
Kwekerij Bakker

Crossmediale content verzorgen voor extra merkwaarde.

Naast online communicatie, is het voor Kwekerij Bakker van belang dat er ook echt een tastbaar product voor handen is. Mooi, kwalitatief hoogwaardig en geschikt voor bijvoorbeeld, gebruik bij presentaties in binnen en/of buitenland. Door crossmediaal content te verzorgen, hebben we extra waarde aan het verhaal van Kwekerij Bakker gecreëerd, wat heeft geresulteerd in een optimale beleving.

Vanuit deze filosofie hebben wij een corporate brochure ontwikkeld. Deze offline brochure is uiteraard voorzien van hoogwaardig beeld- en tekstmateriaal.

Ook toe aan ijzersterke marketing?

Vul het onderstaande formulier in en wij nemen z.s.m. contact met je op.

Liever even bellen of mailen?

Neem contact met Ronald.

0224 - 754 737

r.lange@anfy.nl