MTDay

MTDay is leverancier van een breed scala aan kunst-, cadeau- en souvenirproducten. Bekende collecties zijn onder andere Nijntje Miffy en Tulips. Met klanten als het Van Gogh Museum en het Rijksmuseum, bedient MTDay klanten van over de hele wereld en heeft daarmee wereldwijde exposure.

MTDay
MTDay

Kwalitatief, schaalbaar en robuuste e-commerce oplossing.

Voor MTDay hebben we een maatwerk e-commerce oplossing ontwikkeld, specifiek gericht op de B2B-markt. Naast de reguliere shop-omgeving, hebben bepaalde klanten toegang tot een eigen shop-omgeving waarin een op maat gemaakt assortiment is geïntegreerd.

Dit is een enorme efficiëntieslag geweest voor MTDay en haar klantrelaties. Zij zijn nu in staat om op een snelle en eenvoudige manier hun merchandise producten te bestellen. De maatwerk e-commerce oplossing biedt meerdere functionele tools.

De gehele omgeving is gebouwd op ons in-huis-ontwikkelde content managementsysteem (CMS). Hiermee is MTDay in staat om zelf op een eenvoudige manier de omgeving te beheren en hebben ze alle vrijheid en controle over het online platform. Naast de persoonlijke shop-omgeving, fungeert het platform ook als presentatiemiddel om mee naar de buitenwereld te kunnen communiceren.

MTDay
MTDay

Tot dusver was MTDay online niet goed vertegenwoordigd en bestond de behoefte aan een platform die op de juiste manier haar diverse collecties, zoals Nijntje Miffy, ART-Collection, Souvenirs, Tins & food, Tulips en Private label, kon presenteren. Bij ANFY was deze aansluiting gevonden.

Door middel van een uitgebreide briefing hebben we een multifunctioneel platform ontwikkeld, waarbij wij, naast slimme techniek op de achtergrond, hoogwaardig beeldmateriaal hebben ingezet. Met een slideshow wordt er per categorie, een krachtige en sprekende visual getoond. Daarnaast is het mogelijk om diverse collecties in pdf-documenten te downloaden.

Multifunctioneel online portaal ingericht voor klantrelaties.

MTDay
MTDay
MTDay
MTDay

Minimalistisch qua design, excellent gerealiseerd.

Om de collecties maximaal uit te lichten en het merk goed onder de aandacht te brengen mocht het ontwerp van de website op geen enkele manier de user experience in de weg zitten. Vandaar dat we voor een minimalistisch en ondergeschikt design hebben gekozen. Door enkel te kiezen voor zwart en wit als kleurenpalet, blijft de focus liggen op de collectie en wordt men niet afgeleid. Ook is er op basis van UX design voor gekozen om modals in plaats van doorklikpagina's te gebruiken voor het tonen van productinformatie.

Door te werken volgens de laatste technieken is het platform op excellente wijze gerealiseerd. Ondanks dat er meer dan 10.000 artikelen op een pagina kunnen voorkomen, is het platform razendsnel. Met subtiele mouse-overs wordt aangegeven op welk product je staat. Tot slot is er een slimme zoekfunctie geïntegreerd en hebben we het platform meertalig opzet.

Wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen?

Neem contact op met Ronald middels onderstaand formulier of bel naar +31 (0)224 754 737.

We hechten waarde aan je privacy en gaan uiterst zorgvuldig met jouw gegevens om. Met het verzenden ga je akkoord met de behandeling van jouw gegevens volgens onze Privacy Policy.

Full-circle communicatiebureau